آیـا خوردن سیر بـه لاغری و کاهش وزن کمک مـی کند؟

در مقالات قبلی با خواص سیر به منظور مو و ابروها آشنا شدید. معجون سیر و لیمو و زنجبیل درون این مقاله نیز مـیخواهیم طرز تهیـه معجون شگفت انگیز سیر و عسل و سیر و لیموترش را به منظور کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن بیـان کنیم.

خواص جادویی معجون سیر و عسل و لیمو به منظور لاغری و چربی سوزی سریع

بیشتر بخوانید :

معجون سیر و عسل به منظور لاغری

چربی های جمع شده درون اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی هست که از چاقی رنج مـی برند.
نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی به منظور کاهش وزن ارائه شده اما بـه شکل فعال بـه لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمـی کند.
به عقیده بسیـاری از کارشناسان تغذیـه ، معجون سیر و لیمو و زنجبیل بهترین نسخه به منظور این موضوع ، مخلوط عسل و سیر هست که باعث مـی شود شخص درون یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، بـه این ترتیب کـه هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.
برای تهیـه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی بـه آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب مـیل کنید.

معجون سیر و عسل را 7 روز ناشتا بخورید

بسیـاری از پزشکان توصیـه مـی‌کنند معجون سیر و عسل را 7 روز ناشتا بخورید یـا با شکم خالی مـیل کنید. معجون سیر و لیمو و زنجبیل تمام کاری کـه باید انجام دهیم این هست که 2 یـا 3 حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب بـه ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر مـی‌دهد. بعد از 7 روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

از جمله فواید این ترکیب مـی‌توان بـه برطرف عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز به منظور لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیـاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر کـه هر کدام بـه تنـهایی از معجزات خوراکی ها هستند مـی توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را درون برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.
علاوه بر این بعضی از درمان گران توصیـه مـی کنند به منظور وزن کم و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز به منظور فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

شربت آب لیمو و سیر به منظور سوزاند چربی های شکم

مواد مورد نیـاز

1 عدد لیموی بزرگ آبدار
یک فنجان آب
2-3 حبه سیر

نحوه درست

پس از چکاندن تمامـی آب لیمو ترش درون فنجان آب سیر ها را بـه خوبی له کرده و با شربت خود مخلوط کنید.
این شربت چربی سوز را هر روز صبح بـه مدت دو هفته و ناشتا مـیل کنید.

فواید آب و لیمو ناشتا به منظور لاغری

بسیـاری از سلبریتی ها شروع روز خود را با یک لیوان آب کـه در داخل آن لیموترش تازه چکانده شده آغاز مـی کنند.

لیموترش برایـانی کـه رژیم لاغری مـی گیرند، یکی از بهترین خوراکی ها بـه شمار مـی آید. پلی فنول های موجود درون لیموترش باعث کاهش اشتها مـی شود. دکتر «اریک پالینسکی وید» درون این باره مـی گوید قبل از هر وعده غذایی نوشیدن ترکیب لیموترش و آب مـی تواند احساس سیری را درون فرد بـه وجود آورد.

وی مـی گوید اگر هم مـی خواهید کـه روند کاهش وزن را سرعت بخشید درون داخل ترکیب لیموترش تازه و آب یخ بریزید. این نوشیدنی خواص مـهم دیگری دارید کـه مـی توانید درون مقاله خواص آب و لیموترش ناشتا آنـها را مطالعه کنید.

چرا مصرف سیر باعث لاغری مـی‌شود؟

سیر جلوی اشتها را مـی‌گیرد. به منظور همـین افرادی کـه سیر مـی‌خورند از پرخوری درون امان مـی‌مانند. چون این ماده‌ی غذایی علائم سیری را بـه مغز ارسال مـی‌کند. زمانی کـه شما پرخوری نکنید چاقی و اضافه وزن نیز از شما دور مـی‌شود.

توجه داشته باشید کـه سیر متابولیسم یـا همان سوخت و ساز بدن را نیز بالا مـی‌برد. بـه نظر مـی‌رسد کـه این ماده‌ی غذایی سیستم عصبی را تحریک مـی‌کند که تا هورمون آدرنالین ترشح کند و به این ترتیب هم متابولیسم بدن بالا مـی‌رود. زمانی کـه سوخت و ساز بدن شما بالا باشید کالری‌های بیشتری مـی‌سوزانید و لاغر تر مـی‌شوید.

شما مـی‌توانید بـه سالادهایتان سیر اضافه کنید. یـا از محصولات غذایی دیگری کـه حاوی سیر هستند استفاده کنید.

چگونـه از سیر به منظور لاغری استفاده کنیم؟

برای اینکه بیشتر از خواص لاغری سیر بهره‌مند بشوید آن را بکوبید که تا آلیسین بیشتری آزاد کند. سیر له شده را بـه سالادها، سوپ، آش، سس و همچنین به منظور خوش طعم غذاهای دیگر مانند ماهی و غیره استفاده کنید. به منظور طعم بـه گوشت، خورش و غذاهای دیگر هم مـی‌توانید از سیر استفاده کنید. این ماده‌ی غذایی مفید بـه سس پاستاها نیز طعم خوبی مـی‌دهد.

اگر از بوی سیر خیلی بدتان مـی‌آید مـی‌توانید از مکمل‌هایی کـه حاوی سیر هستند استفاده کنید. با این قرص‌ها و کپسول‌ها مشکل بوی دهان از بین مـی‌رود. با این حال بیشتر متخصصان معتقدند کـه خاصیت اصلی سیر مدیون همان بوی بد آن هست و این گونـه مکمل‌های بدون بو تمام خواص سیر را دارا نمـی‌باشند.

توجه داشته باشید کـه امکان دارد مصرف همزمان مکمل‌های این ماده‌ی غذایی با داروهای خودتان مشکل ساز شود به منظور همـین قبل از مصرف هر نوع مکملی اول با پزشک م کنید.

چگونـه مـی‌توانید از بوی بد سیر خلاص شوید؟

برای رفع یـا کاهش بوی سیر بعد از صرف غذا ساقه‌ی جعفری یـا برگ‌های نعنا بجوید. همچنین مـی‌توانید پوست لیموترش یـا پرتقال بجوید.

نوشیدن آب لیموترش نیز به منظور رفع بوی سیر موثر است. مـی‌توانید با دهان‌شویـه قرقره کنید و یـا اینکه از اسپری خوش بو کننده‌ی دهان استفاده کنید. جویدن آدامس و مسواک زدن نیز از راه‌های مقابله با بوی بد سیر است.

ختنـه دردناک ان+عکس

: معجون سیر و لیمو و زنجبیل




[خواص جادویی معجون سیر و عسل و لیمو به منظور لاغری و چربی سوزی سریع معجون سیر و لیمو و زنجبیل]

نویسنده و منبع: جاوید | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 07:56:00 +0000