انشا نیمـه شعبان

آقا جان نیمـه شعبان را با همـه وجود و با قلبی مملو از سرور جشن مـی گیریم که تا اردات و عشق خود را بـه ساحت مقدست نشان دهیم. انشا درمورد آتش نشان ها بعد از هر نمازمان دعای فرج مـی خوانیم .

خدا مـی داند کـه زمزمـه های اللهم کن لولیک ما رنگ و بوی دیگری گرفته هست و از عمق قلب ما برمـی خیزد. انشا درمورد آتش نشان ها احساس نیـاز ما از لحن کلام ما پیداست اگرچه گناه و معاصی ما هم زیـاد هست و شاید دعای ما بـه آسمان نرود البته ناامـید هم نیستیم. ناامـید نیستیم از تو کـه اسوه همـه فضیلت ها و خوبی هایی، انشا درمورد آتش نشان ها تویی کـه سرچشمـه همـه پاکی ها و نجابت هایی، تویی کـه امام روشنایی ها و شرافت هایی، مـی خواهیم خودت به منظور تعجیل درون امر فرجت دعا کنی، کـه فرجت روز رهایی و عزت و سربلندی همـه مستضعفان و مظلومان زمـین خواهد بود و روز خواری مستکبران عالم .

و روزی کـه چشمان کم فروغ ما بـه جمال دل آرایت روشن شود بهترین و خواستنی ترین، روز خدا خواهد بود. تو از خدای مـهربان تعجیل درون فرجت را بخواه، ما هم بر سجاده عشق فقط همـین را از خدا مـی خواهیم.

***انشا نیمـه شعبان***

انشایم را با نام خدا آغاز مـی کنم، با نام خدایی کـه وعده داده هست که درون نـهایت زمـین بـه دست بندگان خوبش اداره خواهد شد و ما منتظران رسیدنی هستیم کـه خلیفه خدا بر زمـین خواهد بود و بهار را بـه مردم هدیـه خواهد کرد.

آری نیمـه شعبان هست روزی کـه مـهدی موعود متولد شد و برای همـیشـه نور امـیدی درون دل مومنان روشن گردید. که تا در تپش مدام زمـین ونگاه زهرآلود زمان بـه امـید طلب دست های پر مـهرش روزگار بگذرانند و بدانندی هست کـه خواهد آمد و در ظلمت بی فردای این روزگار را از ناجداخواهد کرد و برهای خشک زمـین خواهد بارید.

امروز کـه سپیدی ها همـه درون سیـاهی دل های آدمـیان رنگ باخته اند؛ دیدگان زمـین درون انتظار اندکی سپیده دم بارانی ست. راه درازیست از اینجا که تا صداقت و زمـین درون انتظار هست تا مردی بیـاید از جنس آسمان که تا با قدوم نازنینش جسورانـه شقاوت را؛ خیـانت را از هستی پاک کند. که تا شب دریده شود و دیدگان آدمـیان طلوعی از جنس عدالت را بـه نظاره بنشینند.

و همـین امروز کاش کـه بیـایی امروز کـه آدمـیان صداقت را بـه زیر آوار فراموشی ها از یـاد اند؛ حالا کـه خاک از خون سرخ عدالت گلگون است؛ زمـین درون حسرت یک مرد مـی سوزد و ما درون مـیان تمامـی ظلمت ها امروز شادیم و شیرینی و شربت هست که دست بـه دست مـی شود و باد دانـه های گرگرفته اسپند را از روی منقل فوت مـی کند. چرا کـه امروز نیمـه شعبان هست روز تولد توست، روز تولد امـید.

******

امروزعالم درون حال سرور است. آسمانیـان هم درون شادمانی اند همـه بـه هم تبریک مـی گویند و بر سر هم شکلات و نقل مـی ریزند.امروز روز تولد امام زمانمان است،ی کـه در نبودنش نیز هست و به اذن خداوند ما را هرگز رها نکرده هست و ما هر روز و هر ساعت و حتی هر ثانیـه درون آرزوی زیـارت رخ چون خورشیدش، دست بر آسمان داریم و در محمل نیـاز، از پروردگار بلند مرتبه، ظهور پرشکوه او را تمنا مـی کنیم.

عزیز دل زهرا ای نور چشمان پیـامبر و علی تو را کـه مقصد و مقصود همـه مایی. همـه عالم به منظور آمدنت لحظه شماری مـی کنند. همـه جان های خسته تو را مـی خواند و دعای خیر عاشقان و منتظران تعجیل درون ظهورتوست تویی کـه آسمانیـان بـه تعظیمت نشسته اند و زمـینیـان از فراقت درون سوز کز کرده اند. آری همـه تو را مـی خوانند تویی کـه تمنای عالمـی.

امام ما! بیـا کـه احساس نیـازمند توست. پرنده ها درون سلام صبحگاه خود تو را مـی خوانند و گلها بـه امـید نوازشت رخ مـی نمایـانند.بیـا کـه دست های نا توان ما درون آرزوی یـاوری تو مولا، شب و روز از گونـه هامان قطرات شبنم را بر مـی چیند و لطافت باران را بـه جاده های عشق مـی پاشد، بلکه گلستانی بسازد از گلهای ناز و اطلسی کـه فرش راهت باشد و خاک قدمت. بیـا کـه زمـین تشنـه محبت و سلام توست و زمان درون نقطه انتظار ایستاده است.

******

ما بـه افق تابناک فروغ ازلی خیره مـی شویم و به امـید آمدن روزهای شادی و لحظه های نورانی، خود را از مـهر تو سرمست مـی سازیم و دست طلب و ادب بـه دامان تو درون مـی آویزیم و به تولای تو چنگ مـی زنیم. ما همچو گدایـان سر راهت مـی نشینیم که تا با طلعت رشیده خویش، بر زمـین و زمان عطر ولایت بپاشی و ما درون فضای عطرآگین کرامت تو، جان تازه بگیریم و نماز شکر را بـه امامت تو برپا کنیم و در برابر رب کعبه خاضع شویم و ویرانی ظلم و آزادی انسان را جشن بگیریم.

سرود حمد را با آهنگ عشق دمساز کنیم و بدین گونـه نشان خواهیم داد کـه پیرو خط سرخ شـهادتیم و تو مظهر قهاریت و جباریت خدایی، بعد بر کافران بتاز و با آنان بستیز و ارکان ستم را ویران ساز و وعده الهی را تحقق بخش کـه فرمود:

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمـه و نجعلهم الوارثین.

اراده کردیم بر آنان کـه در روی زمـین ضعیف شمرده شدند، منت گذاریم و آنـها را پیشوایـان و وارثان زمـین قرار دهیم.

: انشا درمورد آتش نشان ها




[انشا نیمـه شعبان : انشا درون مورد حضرت مـهدی امام زمان (عج) انشا درمورد آتش نشان ها]

نویسنده و منبع: جاوید | تاریخ انتشار: Wed, 01 Aug 2018 03:23:00 +0000